Outdoor Impact ja sen CAFAS-työkalu antavat tietoa mm. ulkomainoskampanjoiden VAC-pohjaisista (Visibility Adjusted Contact) peitto- ja toistoluvuista sekä netto- ja totaalikontakteista. Lisäksi CAFAS tarjoaa havainnollisen kokonaiskuvan Suomen ulkomainosmarkkinoista ja antaa yksityiskohtaista tietoa mainosformaateista yhtiöittäin ja alueittain.
Tiedot ulkomainoskampanjan tavoittavuudesta saadaan halutussa kohderyhmässä. Peruskohderyhmänä ovat 12-74-vuotiaat, Manner-Suomessa asuvat, suomea ymmärtävät henkilöt. Valtakunnallisesti ko. ryhmä käsittää reilut 4.000.000 kuluttajaa. CAFAS tarjoaa kymmeniä ikään, sukupuoleen, tulotasoon, koulutukseen, ammattiasemaan, talouden kokoon, päivittäistavaraostamiseen ja mediankäyttöön perustuvia kohderyhmiä.